20 februari 2010

Miss Fix

Jag älskar lediga dagar då jag och Ola är hemma och fixar en massa to dos. Idag har det varit en sån dag och mycket har hänt här hemma. Bl.a. så har spegeln kommit upp som vi köpte igår och det blev bara såå bra! Jag har vetat ända sen vi flyttade in att jag ville ha en vit spegel med bred ram hängnas där på längden och äntligen har jag fått upp en!



Sen har jag målat 2st blompallar på hjul köpta på IKEA. De var i mörkt furu och nu har jag vitlaserat dom en gång. Får se imorgon när de har torkat om jag ska arbeta med penseln en gång till eller om de är ljusa nog.

Ola har oxå dragit igång ett projekt och jag hoppas jag är i trygga händer :) Antingen älskar Ola att borra i väggar och göra hål rakt igenom eller så finns det något syfte i det han pysslar med just nu. Nu har det nämligen blivit 1 stort hål bakom tv bänken rakt in i skrubben där vår databänk är placerad. 2st doser är snart monterad över hålet med nätverksingångar i, så långt är jag med men vad det ska vara bra till återstår att se :)

Nu ska jag blanda ihop 2 camparis och till det blir det vindruvor. Gott, gott!

Inga kommentarer: