9 november 2009

Ullared

Sitter och slappar framför tvn med laptopen i knät :) Ser för första gången på Ullared som visas på kanal 5. Detta är det närmsta jag har kommit Ullared men skulle nog vilja ta en tur i framtiden och beskåda hysterin på nära håll. Någon som ska dit?? Vi kan dela bensinkostnaderna?!! :)

Idag har jag packat ner allt som finns i vårt lilarum och även fortsatt med köket, där allt som vi kan packa ner så här långt från flyttdatumet är nerpackat! Nu har jag ont i fötterna *weird* och en fotmassage skulle inte sitta helt fel...

Imöra har jag en riktig lååång jobbartisdag. Öppnar förskolan d.v.s. börjar kl 06.00 och slutar inte förrän kl 19.00 efter vårt kvälls-apt = 13h. Oftast går den dagen rätt fort men onsdagen däremot är tyngre då det inte känns som jag har varit ledig nånting...

*KJAMELI*

Inga kommentarer: