17 november 2009

Ont i armen har jag efter sprutan igår. Men nu kan jag iaf lyfta armen upp i 90 graders vinkel, det lyckades jag inte med igår, så det går åt rätt håll!! :)

Idag har jag stämt träff med Ola på Wafab bil, vi ska gå runt och kika på bilar samt prata med någon trevlig försäljare. Se om de har något som jag fastnar för. Tycker opel astrorna är väldigt fina, den nya modellen som iofs inte är så ny längre. En ny bil måste jag ha vilket fall som helst då vi flyttar nästa fredag och då är vi beroende av 2 bilar i vårt hushåll. Skulle så gärna vilja kunna ta cykeln till jobbet men i dagens samhälle får jag vara otroligt glad över att jag har ett jobb att åka till och dessutom en fast heltids tjänst och inte klaga över ynka 2.5 mil att köra....

Nu ska jag tillbax till våra goa barn! 3 timmar kvar sen slutar jag och ska hem och packa ner allt som vi har i förrådet. Ola har gjort en sååå fiiin ;) to do lista som nu sitter hemma på kylskåpet och idag står det tömma förråd så då är det bäst att göra det oxå thi hi

Inga kommentarer: