17 november 2009

Hoppas min tisdag blir bättre än gårdagen, vad skulle hända om den blev värre iofs?? -Jorden gå under... Jag är beredd att glömma min måndag och nu idag starta veckan!

Igår var jag och tog sprutan, grissprutan därför det blev tårar på jobbet. Usch jag tycker inte om sprutor och jo jag vet att det inte gör ont men det spelar ingen roll. Det är något psykiskt som finns inom mig och som löser ut varje gång jag ska ta spruta eller blodprov. Igår var min omtänksamma kollega med och höll handen, det kändes bra att ha någon med sig! Så tack än en gång och en blomma till dig!!

På morgonen igår pajjade min bil. Det högg till i den och så gick den väldigt dåligt, trodde det var några hjulbultar som hade lossnat för så ungefär kändes det som. Jag vågade inte köra längre än till närmsta busshållplats där jag stannade och ringde Ola. Hjälp!!! Han fick slänga i sig frukosten och komma till mig, vad skulle jag göra utan min bilmekaniker sambo?!! Efter en snabb genomgång i mörkret körde vi den till mina svärföräldrar och så kunde jag låna en av deras bilar. Toppensnällt!! Mycket löste sig när jag fick låna en bil och kunde åka till jobbet, 1h försenad men ändå framme :)
Så om jag var trött på min bil tidigare så har jag ju inte en bättre relation med den nu idag.......

Kram!!

Inga kommentarer: