23 november 2009

*Love*

Jag skulle önska att jag kunde pausa tiden, vill stanna upp och njuta av varje dag. Det händer väldigt mycket positivt runt omkring mig, stora saker som sker. Saker som kanske bara kommer hända en gång i mitt liv, jag är en lyckligt lottad person som genomgår detta tillsammans med den personen jag vill dela hela mitt liv med. Visst är livet härligt när man får omge sig med positiva och kärleksfulla människor?!

Min underbara sambo som för tillfället ligger nerbäddad och känner sig inte alls bra. Ingen bra planering att bli sjuk nu, samtidigt som min blivande svåger (Det du Anders!) oxå ligger nerbäddad hemma. Har ni gaddat ihop er mot mig då jag lyckas komma undan mina senaste 2 flyttar och nu är detta er hämnd??!! :)

Det som är bra när någon är sjuk att man själv får sympati äta glass. Vet att vi har krossad choklad glass i frysen. Läge att ta fram den ikväll! *gotti*

Inga kommentarer: