19 november 2009

Nu är det perfekt tid att spela in en skräckfilm. Tänkte på det imorse när jag åkte till jobbet och det var dimmigt och mörkt. Jag såg inte ens vägrenen, usch då är det otäckt tycker jag att köra bil. Vad som helst kan komma antingen upp på vägen eller gå längs med vägen och då finns det ingen chans att hinna stanna... Önskas: sol, blå himmel, -3 samt snö, Finnes: Regn, dimma, +8 och mörker *boring*

Läs denna artikel som kommer ifrån metro. Först då förstår jag varför jag är så trött, orkelös och min hittapå anda är långt borta....

Nu ska jag iaf åka ner till affärn och hämta ut mitt paket från jotex. Bara julesaker i det paketet till nya huset!! -mys. Jag längtar efter att få sätta upp julgardiner i köket samt få julpynta lite. Hoppas det kommer finnas tid till det!!

Inga kommentarer: