13 november 2009

Idag när jag fick åka hem från jobbet så var jag tvugnen att stanna och tanka. Lampan började lysa redan när jag åkte hem igår så jag vågade inte köra så mycket mer, samtidigt som jag bara ville hem. Usch inge roligt att åka bil när man själv är magsjuk, vet aldrig när man måste panikstanna :)

Iaf jag tankade och körde sen raka vägen hem. När jag var på Ilanda så såg jag i sidospegeln att tankluckan var öppen och tanklocket satt fortfarande fast i det! Slarviga jag glömde att stänga. Säkert mycket beroende på att idag drog jag kortet igen efteråt för att få kvitto -det brukar jag aldrig göra. Så någonstans inom mig trodde jag väl att jag var klar då jag gjorde en sak efter tankningen. Kan tacka min lyckliga stjärna som finns någonstans att tanklocket fortfarande hängde kvar efter några mil i hög hastighet!!

Usch nu börjar jag bli rejält hungrig men jag är alltid så osäker på att äta något. Vill ju lixom inte att det ska komma ut lika fort igen -inte så trevligt...

Ha en myspys fredag alla friska!

Inga kommentarer: