8 november 2009

Tankar

Överallt i min vänskapskrets finns det små, söta nya liv. Personligen har jag aldrig drabbats av ett sånt bebissug som nu. Förr har jag inte känt något speciellt mer än att de är väldigt söta men inte att jag själv vill ha barn. Nu känner jag en klump i magen efter längtan varje gång jag träffar ett barn, vilket är jobbigt då jag arbetar med barn :)

Kan det någonsin bli rätt tid?? När jag var liten ville jag ha ett barn när jag var 23 och sen ett till strax efter och ha gift mig innan jag blev 30, vilket var för mig då lastgammal thi hi! Detta är redan kört och när jag var 23 var jag absolut inte mogen för att bli mamma, då ville jag bara leva livet. Nu har jag träffat rätt kille och jag kommer inte släppa taget om honom -min grabb! *Love* Och helt plötsligt känns det helt naturligt att ta vårt förhållande up to the next level.

Men som sagt, tiden får utvisa vad som händer (om man nu ens kan få den finaste av alla gåvor). Ibland kanske man faktiskt bara får "go with the flow", och inte planera sitt liv in i minsta detalj... Se vad som händer och sen leva sitt liv efter det...

Inga kommentarer: