7 november 2009

Efter i söndags då vi var uppe på vinden och bar ner alla saker vi förvarade där så har vi lite sommarkänsla här hemma. Tydligen så väckte vi en mängd flugor som passade på och komma ner till oss i värmen. De flyger runt i en slags dvala och är som tur är väldigt lätta att fånga. Katterna har fångat några och vi tar fram ergorapidon och suger in dom i den, inte så snällt men väldigt effektivt!

Nu är pärlan ute på blocket och ska säljas. Jag har haft den i 4 år, var nog mycket tack vare den som jag och Ola blev tillsammans :) och jag har tyckt om den hela tiden. Men nu väger nackdelarna över och jag har tagit beslutet att sälja min gula bil. Den är billig och perfekt att ha som pendlarbil men jag saknar ett baksäte och det är nog mycket därför som jag beslutar mig för att byta bil. Har redan sett en jag vill köpa men vill sälja min gula innan, så nu hoppas jag att det går fort att sälja den så inte min nya bil hinner bli såld på blocket...

Vad händer idag?? Jo Ola är hos sina föräldrar och river deras badrum och jag ska hem till mina föräldrar en sväng. Sen är vi bjudna på tacos ikväll -gott gott! Imorgon ska vi ta ett ryck och börja packa ner alla våra kökssaker. Dags att ta tag i flytten..

Ha en trevlig lördag!

Inga kommentarer: