4 november 2009

Det snöar!!

Se det snöar ja se det snöar det var väl roligt hurra!! Njae roligt var inte det ordet jag tänkte på när jag såg att det kom ner lite vitt ute. Det blåser och snöar lite små vita fjun och det är smällkallt ute -burrr. Nu vill jag ha braskamin, ja nu och inte om 23 dagar!! :)

Hela förmiddagen har jag suttit och reviderat våran likabehandlingsplan här på Nors skolområde. Jag är inte riktigt van vid att sitta still och läsa, fundera, omformulera meningar osv... Mina arbetsdagar är annars lite mer rushiga och händelserika ihop med mina barn på jobbet -vilket jag trivs mer med!

Igår blev det inget packande hemma hos oss. Ola börjar bli förkyld eller rättare sagt inatt bröt det nog ut för imorse såg han inge fräsch ut, stackaren! Vi kurade ner oss under filten och såg Leon istället och glömde allt vad flytt och banankartonger var för något.. Får se om vi tar tag i det i eftermiddag/kväll istället.

Inga kommentarer: