13 november 2009

Äntligen fredag, helg och välkommen magsjukan! Kunde ju har varit en bättre start på helgen än att få magsjukan... :( jag har känt mig konstig hela dagen, trött imorse och lätt illamående. Trodde det var för att veckan har varit stressig på jobbet och jag har varit väldigt trött efter varje arbetsdag men så var det något mer som lurade i kroppen. Hoppas bara att jag inte har smittat mina kära kollegor idag...

Och jag som hade ställt in mig psykiskt på att gå och ta vaccinations sprutan idag, men de vill nog inte att jag besöker dom samt den får jag inte ta om jag är sjuk... Så det blidde ingen spruta för mig idag utan jag får väl ställa in mig på en ny dag till veckan. -typiskt!

Nu har jag krupit ner i sängen tillsammans med Samurai som är väldigt gosig och kelen efter en dag ute på äventyr. Ska försöka slumra lite så hoppas jag att jag mår bättre ikväll.

Inga kommentarer: