5 november 2009

I eftermiddag kommer jag göra mig skuldsatt för resten av mitt liv. Hur känns det då?? Jaru, från att aldrig haft ett enda litet ynket lån till att låna mig upp över öronen känns..... helt ok faktiskt. Hus och bil är det enda som jag kan tänka mig att ta lån till och nu blir det till ett hus!!

Satt igår med några excel ark och räknade på procentsatser och lånesatser hit och dit men jag vet inte om vi blev såå möe klokare. Ingen vet vad som händer i framtiden det enda som är säkert är att räntan kommer gå upp nästa år och sen troligtvis klättra uppåt.

Attans där rök både vänster och höger lillfinger nagel. Drutt oxå jag som har varit duktig såå länge och inte bitit på mina naglar. Trist, nu blir det svårare att låta de växa ut och inte fortsätta bita på dom... Nagellack på!

Inga kommentarer: