6 november 2009

Det har regnat hela veckan, jag har inte ens sett någon skymt av solen och jag som tyckte hösten hade varit så fin. Bara inte november månad fortsätter så här för då vill jag boka in en solsemester i höstrusket... Tänk tanken att packa och sätta sig på ett flygplan för att sen stiga ut i en kvalmig 40 gradig värme för att stanna där i minst 1 vecka tillsammans med sin käraste -jag vill!!!

Det är himlans tur att vi har så mycket att göra inomhus hemma. Den här veckan har bara sagt svosh och försvunnit iväg och vi har endast packat ca 10 banankartonger. Ola har varit hängig och förkyld och det påverkar såklart min lust att göra något nyttigt hemma så vi har för det mesta krupit ner och slappat i soffan tillsammans. Men än är jag inte stressad, det är precis idag 3 veckor kvar och snälla gör så det inte regnar den fredagen iaf!! Det är lugna puckar :) (måste bara intyga Ola det oxå att det är lugna puckar med flytten... hi hi)

Ja igår satt vi på banken och pratade med vår bankman i 2 timmar. Gissa om jag var tung i huvudet när jag steg ut därifrån, det enda jag tänkte på var kexchoklad! Sen till swedbank för att tömma och säga upp vårt bankfack och sen tillbaka till Nordea för att lägga i våra saker i vårt nya bankfack. Det blev mycket avklarat och det känns skönt! Sen avslutade vi hela bankdagen med god mat i mitt i city, det var vi värda.

Inga kommentarer: