11 november 2009

mmm nu ska jag sitta i soffan och bara mysa för mig själv och en skål glassbomb!!! Jag har blandat vaniljglass, chokladsås, banan samt lite lakrits strössel. Mys hemma hos oss och det gör ingenting att Ola är på Bergvik, jag vill bara vara för mig själv och njuta tystnaden. Den tystnaden som bara finns i ett tomt hus.

Idag har varit en rörig dag på jobbet och det kändes när jag satte mig i bilen och åkte hem. Kattis var hemma och vabade och Sylvia hade tagit en semester dag för längesen. Så det vart jag, en ny vikarie samt en känd vikarie med 13 barn(!) dagen har lixom fungerat men det är ju ändå inte på samma sätt som när vi är vi på stjärnan 1. Såna saker som vi annars bara gör för vi vet det ska göras inom en viss tid. Det måste jag komma ihåg att delegera ut så det görs. Men jag hade turen att få en kanon vikarie, så henne kommer jag boka igen -tack för idag Carina och Karolina!!

Här hemma prioriteras inte städning eftersom vi befinner oss i flyttartagen. Så det är stökigt, dammigt, disk på köksbänken osv... Känner ingen lust heller för att städa då det är viktigare att vi packar ner så mycket som möjligt istället. Men badrummen måste vara fräsha -viktigt för mig, sen kan det vara smutsigt i de andra rummen men inte badrummen!

Nu har glassen smält lagom mycket så nu ska jag njuuuuta! :)

Inga kommentarer: