14 november 2009

Nu sitter jag i soffan och myser med lap topen i knät och skönt tillbaka lutad i vår myssoffa med lite marabou choklad och väljer musik från spotify. Tips lyssna på Madonnas skiva: Hard candy -helmysig. Idag har jag mått mycket, mycket bättre! Verkar ha varit one time only magsjuka och det känns väldigt bra!!

Jag älskar lördagar. Vem gör inte det?! Då har jag hunnit sova en låång natt och jag är utvilad efter en arbetsvecka.
Denna vecka har varit tuff och otrolig seg. Vad mycket det gör när någon (och en dag var mina bägge arbetskamrater borta) i arbetslaget är borta flera dar i sträck... Barngruppen ser likadan ut men man själv som ordinarie får dra ett tyngre lass. Usch jag var helt slut och gråtfärdig när jag kom hem från jobbet men jag har en otroligt underbar sambo som är förstående och kramar om en när jag behöver det som mest.

Idag har vi packat det mesta, nu är det inte mycket kvar... Har tagit det i mitt egna tempo. Blev lätt illamående om jag ansträngde mig för mycket märkte jag, så kroppen har nog inte återhämtad sig och fått tillbaka all energi än.

Hoppas ni njuter av lördags kvällen!

Inga kommentarer: