20 november 2009

Blev riktigt nöjd med paketet från jotex, alltid lika jobbigt att öppna ett paket med beställda varor -är det bra kvalitet eller kommer jag bli missnöjd?? Men jag fick gardiner till ett fönster i köket samt lite metertyg som jag ska sy en duk av till köksbordet. Sen måste jag köpa en kappa till det andra fönstret, det hoppas jag kunna hitta i Karlstad... Jag har aldrig bytt till julsaker/julgardiner förr men nu i år fick jag ett sånt sug att göra köket juligt, så jag hoppas tiden finns till det.... Sen blir det glöggfika och mys!! :)

Imöra kanske jag och Ola sätter oss på tåget och åker till huvudstaden för att kika på en bil till mig. Det är stora beslut som rultar runt uppe i hjärnkontoret hos mig. Det är en jättefin opel astra jag har hittat på en bilfirma som endast har rullat strax över 2000 mil och är en -06:a. Kruxet är att jag inte kan ta med mig bilen på eftermiddagen om jag beslutar mig för att köpa den. För de måste göra några sista tester på bilen och sen får någon av oss åka upp ytterligare en gång och då till veckan. Vi som har såååå mycket extra tid lixom.. *puh*

En glad överraskning kom Ola med igår eftermiddag när han stressad kom hem från jobbet. Det kommer en kille från Kristinehamn och ska kolla på vårt tv-bord. Vi måste torka av det och ta bort ljusdiodrarna under... Sagt och gjort inte många minuter efter så ringde det på dörren och han köpte bordet!!! Superperffa! Så nu har vi tagit bort annonsen på Blocket.se då vi har sålt alltihopa -superskönt!

Nu ska jag göra iordning mig för veckans sista arbetsdag. Får inte glömma kakburken som står på skohylla i hallen. Det är min tur att ta med fredagsfika idag. Skulle va lyckat om jag glömde det... *virriga Linda*

Inga kommentarer: