21 november 2009

Spelningen igår var fantastisk!! Dock var lokalen ingen bra att ha ett relativt stort band i, det var ohyggligt varmt -vilket till slut ledde till att vi gick ut när de spelade sista låten. Fanns ingen luft och det var bara svettigt.
Slutsålt på Nöjesfabriken, ett band som spelar, massa ljus som är tända och allt detta i en instängd lokal utan möjlighet att skapa ny luft. Skärpning Nöjes!!

Jag är så trött så jag mår illa... Usch känns som jag inte har sovit något inatt, vilket iofs stämmer ganska bra. Spelningen var slut 00.30 och vi kom i säng en timme efter det. Sen ringde klockan 05.30 vilket resulterar i ynka futtiga 4 sovtimmar. Inte konstigt att ögonen värker, så idag blir det glasögon på tåget och sen sätter jag i linserna i Stockholm. Skönt att vi ska åka tåg så vi båda kan slumra lite!
Jepp vi får se om denna lilla tripp resulterar i en ny bil till mig. -Håller tummarna att den är lika fin som på bilderna och att de inte har dolt något... Kommer ta tunnelbanan ut till bilfirman och sen går inte tåget hem förrän 19.15 så tid finns att gå runt i staden/djurgården. *Mys*

Ha en trevlig dag!! Big Hugs

Inga kommentarer: