25 november 2009

Ola är fortfarande nere för räkning och jag planerar i huvudet hur jag ska fixa en Stockholms resa ensam. Är inte så ofta i huvudstaden och jag och lokalsinne kan vi ta en annan gång... Tyvärr orkar inte Ola följa med så jag får lösa in hans tågbiljett och åka själv imorgon. Kruxet är att ta sig från tågstationen ner i tunnlarna så jag kommer till rätt tunnelbana som går mot Akalla, där jag ska gå av för att sen gå ca 15min till bilfirman. Sen när affären är avklarad så ska jag köra min nya bil hem till Karlstad och förhoppningsvis hamnar jag inte i Jönköping eller någon annan rolig stad. Hi hi jadu detta var inte planerat men flexibel är jag och det bara måste gå.....

Goa svärmor har erbjudit sig att följa med på min resa imorgon men ge mig 20min extra så måste jag väl kunna komma rätt, lr??????
Klockan 10 fredag förmiddag måste jag iaf infinna mig på Nordeas kontor i Karlstad för att kunna slutgöra vår husaffär -det är enda tidspressen jag har!!! :)
Sen vore det ju trevligt om jag sover hemma i min egna säng och inte någon annanstans natt till fredag...

Att säga att våra dagar är lugna vore att ljuga, men snart är det jul och ledigt i några dagar... Det jag har lärt mig är att planering och strukturering är A och O!!

Inga kommentarer: