4 november 2010

Samurai


Vår Samurai har blivit så kelsjuk och otroligt gosig sen vi drog ut hans tänder. Undra om han förstår att vi vill honom väl och att han nu mår bättre. Vi har inte sett några symtom på att de Forl drabbade tänderna skulle ha gett honom smärta, han har varit sig själv hela tiden. Men igår och nu idag på morgonen har han varit så himlans kärvänlig och pussglad så det är som att han tackar mig för att tänderna är borta.

Och självklart vill jag oxå skämma bort honom lite extra. Här får han slicka i sig resterna efter min yoghurt frukost och självklart får han ett eget bord oxå :) Nu för tillfället ligger han kurrande på mitt bröst och mår gott. Det värsta är att jag ser att klockan börjar bli mycket och jag måste göra mig iordning inför en ny arbetsdag. Men det är så svårt att bara butta ner honom när han mår så gott.

Inga kommentarer: