24 november 2010

Igår fick jag först besök av mamma och pappa som kom förbi med lite lussefika. Var skönt att få prata av sig lite samt prata om annat oxå för den delen. Sen på eftermiddagen kom svärmor förbi och då åkte vi och fick oss lite skön massage. Hon har en väninna som utbildar sig till bl.a. massör och behövde lite personer att öva på och det var inte helt fel. :)

När jag kom hem hade Ola hämtat hem vår beställda fåtölj inkl. fotpall på EM möbler. Jag har insett att vår soffa inte är någon ammningsvänlig soffa så därför har jag varit ute efter en skön öronlappsfåtölj istället. Och vi hittade en som påminner om vår soffa i tyget och är hur skön som helst att sitta i så det känns väldigt bra! Som ni ser är det flera som har godkänt fåtöljen... :)


Idag har jag fått upp adventljusstakarna samt julgardinerna i köket men först sov jag 12h inatt. Känner att jag är väldigt trött i kroppen mycket efter olyckan samt graviditeten såklart.

Inga kommentarer: