10 november 2010

Magbilder v26+6

Dessa magbilder är tagna i söndags alltså när jag fortfarande var i vecka 27. Nu har jag kommit till v 28 och förutom en förkylning så mår jag underbart!



Det roliga är att man verkligen ser hur h*n ligger på min högra sida. Och jo tack det har jag märkt speciellt på natten. När jag sover ligger jag oftast på vänster sida vilket går jättebra. Men när jag vänder mig om till höger sida så känner jag hur det gör ont i magen. Barnmorskan konstaterade på förra besöket att bebisen ligger mer på höger sida och det är väl därför som jag känner smärta när jag med all vikt lägger mig på honom/henne.

Nu ligger h*n och buffar på mig under tiden som jag skriver, det är en himmelsk känsla och jag vet att det är något som jag kommer sakna när bebisen har kommit till oss.

Inga kommentarer: