8 november 2010

Juletider




Var till blomsterlandet idag efter jobbet för att köpa ljung. Möttes av lite julpyssel och kunde inte motstå att köpa siffror, ljus, tomtar och fat för att sen på stört åka hem och pyssla ihop min egna adventljusstake a ´la 2010. Jag vet att nu är Linda verkligen ute i god tid men jag längtar till julen och detta för mig på sätt och vis närmare juletiden. Blev riktigt nöjd med resultatet!




Imöra ska jag plantera ljungen ihop med enris som kära farmor plockade åt mig för 2 helger sedan. Har tagit in jorden från förrådet så den hinner tina inför imorgon -allt blir så mycket bökigare nu när det är kallt ute. Jag kan se hur det kommer se ut efter mig imöra på golvet när jag har planterat inomhus men men vi äger faktiskt en dammsugare :)

*KRAM*

Inga kommentarer: