24 november 2010

Isa till veterinären

Nu ska jag gå upp och hämta ner Isa som har legat i sängen hela dagen och sovit gott. Vi ska ge oss iväg in till veterinären där de ska kika på hennes öra. Håll tummarna för oss -att det de ser, ser bra ut. Hela örat är för tillfället fullt med koagulerat blod så jag hoppas det är ett bra tecken på läkning??

Det blir första gången för mig att köra bil men bara jag håller ögonen på vägen och tankarna på bilkörningen så tror jag inte det är någon större fara. Det som hände i måndags fick mig verkligen att inse vad fort livet kan vända. Så jag ska bli bättre på att stanna upp och njuta dagen istället för att stressa hit och dit och riskera missa det jag redan har... En rejäl tankeställare fick jag mig iaf och jag hoppas ni alla tar det lugnt och kör försiktigt i trafiken, en olycka kan hända så fort och det behöver inte vara ditt fel. Kom ihåg det!

Inga kommentarer: