25 november 2010

svinkallt ute

Isas besök hos veterinären varade i en 1 h och sen skyndade jag mig hem för Arga snickaren vill jag ju inte missa.. Dock hade veterinären ingen förklaring till varför Isas öra ser ut som det gör. Hon rensade och fick upp en massa brun skit. Men de tog en bakterieodling på skiten iaf så på måndag får vi reda på vad det visar. Isa fick ny medicin som vi ska ge henne i en vecka samt en öronsalva som vi ska smörja 2 gånger dagligen. Tratten kan vi ta av så länge hon inte kliar sig hysteriskt. Frågorna är många och vi hoppas vi får några svar på måndag...

Igår satte jag ut 3 annonser på blocket ang möbler/tavlor som vi vill sälja som för tillfället bara står i det kommande barnrummet och tar plats. Jag satte ett lågt pris så vi verkligen skulle bli av med alla sakerna och gissa om vi vart nedringda igår eftermiddag. -Kul!! Så idag har Ola med sig 4st tavlor in till stan som han ska sälja. -Perfekt!! Sånt tycker jag om och särskilt eftersom vi har tänkt måla barnrummet till helgen.

Ha en bra torsdag!

Inga kommentarer: