16 december 2010

tufft, tufft, tufft

Äntligen min nässpray börjar hjälpa och nu utvecklar sig även min förkylning framåt (hoppas jag). Jag är lika tät i huvudet men nu börjar jag även få ont i halsen. Jag tänker som så att eftersom något mer händer så måste min dag då jag blir frisk oxå komma närmare... :)

Men att vakna varje natt runt 3 - 3.30 tiden är inte optimalt då jag vet att jag behöver mina sömntimmar just nu. Jag vaknar och kan inte somna om trots att jag är trött, genomtät (orsaken kanske) bebisen hickar (ännu en orsak) Inatt var jag helt slut och började av ren trötthet gråta. Tillslut föll jag in i min sömn igen men ni kan ju tänka er hur jag kände mig imorse när jag vaknade efter en natts tårar. Munnen var torrare än Sahara, ögonen värkte, huvudet brukar vara tjockt men tydligen gick det att bli tyngre även där, kände mig helt väck.

Men nu så börjar det rätta till sig och jag tittar ut och ser att det snöar lite lätt. Vilket måste betyda att det är mildare ute -positivt!!

Ha en go´ dag alla!!

Inga kommentarer: