14 december 2010

Tjocknäsa

Rast, rast, rast!! Idag har min chef rått mig till att ringa medhelp. Karlstad kommuns sjukrådgivning ang. min täppta näsa. Hon är rädd för att det sätter sig i bihålorna och det vill jag inte vara med om igen. Jag tog nässpray igår kväll innan jag la mig men effekterna kom aldrig. Det brukar ju kännas när snoret krackelerar inne i borren men igår gjorde det aldrig det. Så jag kanske behöver något starkare??

Har inte tid med att bli sjuk, men vem har det nu för tiden??? I eftermiddag ska jag möta min goa sambo i telia butiken. Mitt 3 abonnemang går ut i mars månad så häromdagen ringde jag för att säga upp mitt abonnemang så jag slipper bindningstiden efteråt. Döm om min förvåning när killen i luren sa att han kunde säga upp abonnemangen på dagen utan någon bindningstid eftersom jag inte har någon täckning där jag bor. Öhhhh gissa om jag vart som en fågelholk -visste inte vad jag skulle svara då. Med tanke på att vi försökte för ett år sedan att byta abonnemang men då vart det blanka nejet. Men så idag ska jag kika ut en ny mobil. Vad talar för en Iphone och vad talar för en Android mobil??!!

-- Kram på er!! --

Inga kommentarer: