29 december 2010

Man ska aldrig underskatta ett hamburgermeal, mmm det satt fint i magen i eftermiddag! Ju mer sällan man äter det, desto godare blir det när det väl intas... :) Vi har varit på stan och bytt byxor på brothers samt hämtat ut min nya mobil. Eller rättare sagt Olas nya mobil då han tar mobilen medan jag kommer stå på abonemanget. Jag kommer istället ta över Olas gamla mobil, en HTC desire. Fortsättning följer om vi blir polare eller inte...

I förmiddags var jag till optikern oxå för att se hur min syn har förändrats. Optikerns förklaring till min drastiskt dåliga syn var att när man är gravid så påverkar hormonerna i blodet vätskemängden, vilket gör att linserna blir mer grumliga. Jag kommer testa ett par andra linser och tyvärr kommer jag även behöva att vänta med att köpa nya glasögon då det inte är lämpligt just nu. Denna synförändring kommer om jag har tur att försvinna när jag slutar amma.

*KRAM*

Inga kommentarer: