22 december 2010

dan före dan före doppardan

Vad skönt det var med sovmorron idag efter min värdelösa natt... Usch det finns inget värre än att ligga sömnlös på natten, det finns inget att göra, ingen att prata med bara att behålla lugnet så man kan somna om igen.

Nu njuter jag av en riktig god frukost bestående av vörtbröd med ost samt risgrynsgröt med kanel och socker. mmm tacka vet jag de där tuberna med färdig risgrynsgröt som bara är att värma!!

Utsikt från vårt köksfönster


Senare ska jag starta min isiga bil för att hämta mamma då vi ska bege oss till min BM för ett rutinbesök. Det är dags att åter lyssna på hjärtat samt mäta magen och idag ska jag även lämna lite blodprover. Min BM är mänsklig så hon har samlat ihop alla prover som jag ska ge till idag så jag slipper lämna ett varje gång jag är hos henne, sånt uppskattas!

Ha en härlig onsdag!

Så här tar man vackra vinterkort när man inte vågar trotsa kylan :)

Inga kommentarer: