5 december 2010

Nu ligger jag nerbäddad under filten i soffan på nedervåningen i ett mörkt och tyst hus. Samurai väckte mig vid 8-tiden och eftersom jag stensomnade i soffan igår kväll vid 21 tiden så har jag sovit mina timmar. Har ingen aning om när Ola kom och la sig bredvid mig men han sover som en stock änsålänge. -Gott för honom!

Vilket stort och mumsigt julbord jag var bjuden på i fredags kväll. Alla kollegor från Nor skolområde var inbjudna och det resulterar i många lärare som jag aldrig har träffat förut. God mat bestående av mkt sill, lax i olika former, julskinka, ris a la malta och till sist lite julgodis. Ja det var typ allt som jag åt och som ni märker så missade jag helt de varma rätterna så jag åt inte ens en enda köttbulle... Bara jag får inlagd klarsill och lax så är jag nöjd :)

Linda med kort hår???

Inga kommentarer: