21 december 2010

Tisdag

Godmorron sköna tisdag! Det är väldigt mysigt att kunna sitta inne och äta frukost samtidigt som solens strålar letar sig upp bakom träden bortanför ängarna här hemma. Det ser riktigt kallt ut ute men jag har inte tagit reda på hur kallt det är, bättre att inget veta, resonerar jag :)

Imorse gick Ola upp tiiidigt för att bege sig till Gardemoen med jobbet. De har kundmöte hela dagen. Det känns väldigt skönt att det är uppehåll och inget snöoväder ute, så förhoppningsvis är det fina vägar att köra på.


Bild på en brun och frisk Linda

Och vad ska jag göra idag då måtro??!! Ja igår blev det inte så möe mer gjort än den där diskmaskinen samt en tvättmaskin som jag körde. Sen var det soffläge med olika tidningar och korsord för mig. Känns väldigt frustrerande att inte orka göra något vettigt men det är ju därför som jag är hemma dessa dagar, för att jag är sjuk. Jag håller mina tummar och hoppas att Ola inte får detta efter mig, lagom till julafton. Men hans immunförsvar är grymt -det är sällan som han är sjuk, lyckosten :)

Inga kommentarer: