13 december 2010

kvällstankar

Känner mig tung i huvudet och näsan är dubbelt så stor än vanligt. Denna kväll kommer inte bli långvarig. Måste få sömn för att orka med morrondagen men innan det är dags för mig att kojsa ska jag ta en varm dusch, förhoppningsvis löser värmen upp min tjocka näsa. Och sen ska jag och Ola kika lite mer på min föräldraledighet då jag ska meddela chefen imorgon hur jag vill ha det. Stora beslut men vi har gjort en första version så vi ska bara småjustera den lite så ska det snart vara klart!

De senaste dagarna har jag börjat längtat efter vår lilla Ängel mer och på ett annat sätt än tidigare. Jag känner ingen skräck för förlossningen (för tillfället) och jag vill bara att stunden ska komma. Satt och tittade på bilden som vi fick från ultraljudet förut och kände bara en stoooor längtan. Jag är så nyfiken på om det är en tjej eller en kille! Så det är nog inte för inte att vi människor går 9 månader, allt för att både kroppen och själen ska hinna anpassa sig. Imorgon går jag in i vecka 33 och nedräkningen startar!!

Inga kommentarer: