5 december 2010

Inuti magen

Imorse var det första gången som jag kände hur bebisen rörde sig inuti mig. Jag menar inte sparkar, knuffar eller buffar som jag känner dagligen utan det var en förflyttelserörelse som skedde under huden på mig. Ola hann oxå känna med sin hand!

En annan morgon vaknade jag av att hela min mage pekade åt vänster :) Det såg helt sjukt ut och jag ångrar att jag inte hade någon kamera i närheten och kunde föreviga synen. Det såg bara för roligt ut..! Nu känner jag hur bebisen ligger. Inte vad det är för någon kroppsdel utan att det är något precis här och här osv. Det märks att det börjar bli trångt åt h*n, det jag väntar på nu är de riktiga kraftfulla sparkarna som jag har hört kan ta andan ur en. Fast när jag väl har känt dom någon dag så kan jag tänka mig att jag ångrar min önskan :)

Imorgon är min sista dag på vecka 31 sen går jag in i vecka 32, behöver jag skriva att veckorna går fort fram?!!

Inga kommentarer: