31 januari 2010

Mätt sitter jag i soffan och njuter av en sprakande brasa och bara njuter av ledigheten så här på söndag eftermiddag. Idag wokade vi kyckling och thai wokgrönsaker samt kokade nudlar till med lite soya. mmm gotti gott!

Våra vänner och bekanta ser till så vi städar och plockar rätt alla saker en gång i veckan. Igår var det Malin, Emil och deras Xander som såg till att vi städade :) Supertrevligt besök och vad roligt att Xander fann sig i att jag tog lite hand om honom. När han var yngre ville han till mamma så fort jag hade honom i knäet... Malin: Nu har Ola breddat våran skottade gång så nu är den även barnvagnsvänlig, thi hi!!

Fina turkosa blockljus med vackert vitt fat fick vi i inflyttningspresent. Tack än en gång så mycket!! De passar perfekt på vårt köksbord, hur kunde du veta att jag ville ha just den färgen på ljusen??!! :)

Nu ska jag hänga lite tvätt och sen ska jag sätta in lite kort åt mamma på tradera.

Ha det gott och njut av ledigheten.........

Inga kommentarer: