12 januari 2010

P4

Anar att allt jag har sagt och tänkt när jag var yngre kommer jag få äta upp nu. Ett stort tecken på att jag är äldre och klokare(??). Jag har alltid tyckt att mamma har varit tråkig då hon alltid envisades med att lyssna på P4 när vi åkte bil och självklart var det den som körde som bestämde radiokanal hos oss. Men nu har jag tro´t eller ej börjat lyssna på denna ovannämnda radiokanal och igår var jag väldigt glad över det beslutet. Mitt i ett inslag varnade trafiknytt att en olycka hade skett vid ilanda och det var stopp i bägge körriktningarna. Jädra röta då jag var på sörmon vid tillfället och alltid kör den vägen. Så istället tog jag vägen över råtorp och när jag precis hade passerat IKEA på motorvägen såg jag den fina kön, gissa om det kändes skönt att ha undvikit den!!!
Tack P4!!
Idag avverkar jag min massdodormpt tisdag (öhhh stavning tack!) började 06.00 och jag slutar 19.00........................... bygglov känns väldigt lockande att slappa framför sen ikväll! :)

*KRAM*

Inga kommentarer: