22 januari 2010

30 års kalas blir det ikväll! Ska bli kul att träffa en gammal arbetskompis till Ola som även har blivit min kompis. Så idag har jag med mig min rosa blommiga kjol och en enkel svart tight tröja till jobbet så jag kan byta om, för jag åker aldrig hem emellan, samma gör Ola. Tråkiga blir att ingen av oss kan dricka då vi båda har bil till festen. Men that´s life eller that´s life in da bush :)

Imöra kommer julen åka ut hemma hos oss. Lite tragiskt då jag inte tycker vi har haft det framme så länge. Men men det kommer bli fräsch med mina nya köksgardiner samt nya löpare på borden -i år är min färg Turkos. Jag har börjat älska den färgen gärna ihop med brunt. Har länge varit: svart, rosa och lila som färgval på prylar och kläder men nu känns turkos väldigt nytt, spännande och fräscht!!

Ha en superskön helg!!!

Inga kommentarer: