27 januari 2010

Projekt garderobsblomma pågår hemma hos oss just nu. Igår fick jag en garderobsblomma av kära svärmor, den hade dragit iväg och blivit väldigt lång med få blad nertill. Så nu pågår ett försöksprojekt hemma på Ängen. Jag har klippt av 4 stjälkar som nu står i vatten, ska bli spännande å se om det bildas några rötter så jag senare kan plantera om dom.

Det är bra med gardiner som jag kan gömma såna här projekt bakom :)

Jag har nästan fått bort alla min julsaker. Men vissa kan jag inte packa ner än. Det gäller de här söta tomtarna som bor i en glaskula som hänger i mina småfönster i hallen. Fick dom i julklapp av Ola så dom har ju inte hängt där så länge heller. Men jag tycker de är så söta så de får hänga där, iaf så länge vi har snö :) snö = jul, eller hur??!!


Vart är snöstormen???!!

Inga kommentarer: