24 januari 2010

Vårgardiner

Lite bilder på det färdiga resultatet med mina nya gardiner och löpare i köket. Blev helnöjd!! När jag väl har symaskinen och strykbrädan framme så är det så kul att sy men såklart bara om allt går som jag vill :) thi hi
Så imorgon när jag slutar tidigt, då kommer tygfabriken på Lamberget få ett besök av mig. Hoppas jag hittar någon rolig duk som jag kan sy till köksbordet samt en likadan till brödkorgen. *spännande* längtar redan, älskar att bara gå runt och titta på metervaror och tänka ut vart och till vad jag kan ha det tyget till. Ola kan få spatt på mig och därför föredrar jag att gå ensam eller gärna med min kära mor som bollplank. Sist hittade jag ett fint tyg som jag bara var tvugnen att köpa men till vad??!! Slutade med att jag köpte en canvasram som jag spände upp tyget på och voila så blev det en fin tavla :)




Olas julklapp som växer i mina ögon... Inhandlad på designtorget i Stockholm och kommer ifrån Loveisa -passande namn!!

Inga kommentarer: