21 januari 2010

Fick mycket uträttat då jag åkte direkt till stan efter jobbet via IKEA förstås. På IKEA fyndade jag lådor som vi har behövt för att få undan 1 banankartong samt 2 täcken som jag ska sy en stor, tjock filt utav framför spisen.
Sen väl inne i Mitt i city gick jag in på Monki, en affär som jag ytterst sällan besöker. Tycker aldrig att jag hittar något där men jag gav den en chans igår och det var tur! Hittade en fin tunika och när jag kikade på prislappen står det 200kr och 75% off. Det blir ju ingenting, så ynka 50kr betalade jag för den. Visade sig att de hade 50% och 75% på hela butiken för att göra plats inför vårkläderna. Lyckliga jag hittade 2 skärp, 1 top samt 1 tunika för ca 200kr. Helt galet!!!

Sen mötte jag Ola och han var hungrig. Då slog vi två flugor i en smäll eftersom jag bara ville ha en semla, köpte jag den på café royal och tog med den till food courten så Ola kunde äta wokmat. Första semlan och ack vad god den var!!! :)

Inga kommentarer: