20 januari 2010

Upptäckte i helgen att vi hade 2 biobiljetter som går ut den 20 januari så ikväll blir det snabba cash på bio. Har egentligen inga förväntningar alls på den filmen så det ska bli spännande att se hur den är. Innan filmen tänkte jag köpa kattmat och uträtta lite to dos i staden. Blir inte så ofta jag är i stan längre, väljer att åka till Bergvik. En semla innan bion skulle inte sitta helt fel som mellanmål -isåfall blir det årets första semla. Får se när Ola kommer ifrån sitt jobb om vi hinner ta en fika??!!

Löste nog mitt ögonbekymmer imorse då jag bytte rätt linserna igen. Usch vad konstigt det har känns några dagar men vad skönt när det bara var mitt slarver och inget allvarligare... Nu längtar jag tills jag har löst mitt nackbekymmer oxå. Ett varmt bad och sen en massage låter som en himmelsk dröm i mina ögon.

Inga kommentarer: