2 november 2011

Om en stund när Emilia har vaknat ska det bli väldigt intressant å se vad hon tycker om dagens lunch. Jag har lagat egen spaghetti och köttfärssås till henne. Så nu ska vi se om min mat är lika poppis som burkmaten är. Sen hon började äta vanlig mat (6 månader gammal) så har hon svalt allt med hull och hår! Så änsålänge vet vi inte vad matvägra är.. :)

Igår intogs mellanmålet på mcdonalds. Jag som intr hade ätit något sen tidig morgon svalde lätt 2 big mac. Emilia lyckades charma till sig en glass med kolatopping i kassan så den fick jag oxå ner -tack Emilia! Hmmm får skärpa mig med maten hädanefter.

Men nu är det hög tid att peta i linserna och snart åka iväg till rytmiken. Dagen avslutas i Stodene där vi har blivit lovade pannkakskvällsmat *gott, gott* men först ska Ola skifta däck på volvon.

Ha en go' dag!

Inga kommentarer: