8 november 2011

Går i mina fotspår

Jag tycker om servetter och har en hel låda vikt åt dom här hemma. Självklart kan man inte ha samma servetter dag ut och dag in. Måste ha variation och vilka jag tar fram beror mycket på vilket humör jag är på. Emilia verkar gå i mina fotspår då hon oxå älskar min servettlåda. Fast hon har inte riktigt förstått att man måste vara lite försiktig med dom eftersom de kan gå sönder, måste lära henne det.




Idag har vi höststädat hela lådan och sorterat servetterna för att sen sortera om dom. Ja hade inte jag brutit denna sortering så hade vi nog suttit kvar där ute i köket och sorterat servetter tills Ola kommer hem från jobbet. Men nu sover lillskruttan iaf. Usch det är en lite ynklig skrutt vi har här hemma. Snoret rinner och hon är inte samma tuffa Emilia. Blir lättare ledsen men kan ändå inte unna sig att sitta still i mitt knä och mysa, tyvärr. Inatt var det väldigt jobbigt att andas och speciellt när hon envisas med att tutten måste vara i munnen. Som tur är så är hennes aptit inte påverkad utan hon äter lika bra som hon alltid har gjort -skönt! Men hon har endast varit sjuk 1 gång tidigare (förkyld i augusti månad) så jag känner att vi har verkligen varit förskonade från olika basilusker och så får det gärna fortsätta att vara!!

Inga kommentarer: