4 november 2011

Jul 2011

Igår klickade jag hem julklänningen som Emilia ska ha på sig under jul.Hoppas nu bara att den är lika fin i verkligheten och att den passar. I år ser jag fram emot att fira jul mer än vad jag annars brukar göra. Det ska bli så otroligt mysigt att få vara en riktig familj och ha med sig Emilia. Förra året låg hon i min mage men nu i år kommer det även stå Emilia på några av paketen under granen -mys!!

Sen kommer även min syrra hem med sin familj! Vi har inte firat jul tillsammans på 13 år (det var 13 va syrran??) då hon bor i Florida. Så i år kommer det vara mycket annorlunda på flera positiva sätt!


bild från Ellos.se

Denna var det som jag klickade hem. Tycker den är otroligt söt med sina broderier och spetsen längs ner. Endast 129kr på ellos och använd sen någon bra rabattkod så blir det ännu billigare :) la även i 2 par strumpbyxor och ett par jeansleggings. Jag har bara köpt vanliga byxor , mjuka jeans eller strumpbyxor till Emilia men nu när hon kan börja använda vanliga toppar och tunikor och inte bara bodys så kommer det bli extra fint med leggings till. Så länge hon har varit liten och sen när hon började krypa så tycker jag att bodys är det bästa barnplagget till så små. Men nu när hon börjar stå och gå alltmer så finns det så mycket annat fint som kommer mer till sin rätt när hon kan stå upp och leka.

Inga kommentarer: