8 november 2011

Homeparty

Igår kväll var huset fullt av goa vänner och bekanta! Jag hade bjudit hem en tjej från Living&Room som presenterade deras inredningsprodukter och det var många som ville komma och ta del av deras sortiment, vilket var väldigt roligt. De har så mycket snyggt till bra priser vilket för mig som föräldraledig är väldigt viktigt just nu. Jag shoppade årets första julklapp som jag hittade till min kära syster samt 2 julklappar till mig själv. :)

Blev själv lite sugen på att börja sälja deras produkter just för att de har så mycket snyggt. Jag skulle inte kunna sälja något som jag själv inte använder eller gillar men sakerna från Living&Room har väldigt mycket Linda i sig. Men frågan är om tiden finns sen när jag börjar jobba igen och om man prioriterar att vara borta ännu mer från familjen??? Ja ja det tål att funderas på iaf...

Inga kommentarer: