18 november 2011

Julpynt

Idag hade jag hoppats fortsätta få upp mina julgardiner i vardagsrummet men det låg inget paket från Jotex i brevlådan.. :( så det får bli till veckan när jag även byter till adventljusstakar i fönstrena -mys!
I år har jag extra mycket julfeelings i kroppen och det fick mig att köpa nya julgardiner till de 4 fönstrena i vardagsrummet, tidigare år har jag inte ens brytt mig om att byta. Jag hittade 2 par panellängder på hemtex och nu väntar jag som sagt på 2 hissgardiner som jag köpt från jotex. Hoppas nu att de matchar varandra, det är den stora nackdelen när man handlar på nätet att jag inte får känna och klämma samt se den riktiga färgen innan det blir ett köp. Men fördelarna överväger ändå just nu så jag fortsätter att klicka hem saker istället för att gå i affärer.

Nu sover Emilisen och jag ska börja i en ny bok -det var längesen och nu längtar jag efter att krypa upp i soffan och försvinna en stund.

Njut fredagen och ha en härlig helg!

Inga kommentarer: