1 april 2011

auktionsfynden

Vi fyndade två såna här fönsterlampor/sänglampor. Vi har inte riktigt bestämt oss än vart de ska stå. Antingen på våra nya nattduksbord när de har blivit vitmålade som sänglampor eller där de står för tillfället i fönstrena i övre hallen. Ja vi får se till sommaren när vi ska ta tag i vårt vita sovrum!!


Sen ropade vi även in den här fina picknickkorgen. Kom underfund häromdagen att jag inte ägde någon picknickkorg utan då fick jag använda min svampkorg. Så denna blir perfekt. Det följde även med 3st såna här brödkorgar så mormor har fått en samt farmor en och den tredje behåller jag.



Söta farmor ropade in denna otroligt fina leksakslåda till Emilia. Funderar på att sätta små hjul under den, annars finns det nog risk att det blir långa fina repor i golvet när hon kommer dragandes på lådan. Jag som trodde att om vi skulle få en flicka så skulle det bli ett typiskt rosa prinsessrum men jag dras mer till grönt har jag märkt. Det trodde jag aldrig :)


Sen ropade farmor in denna duk till mig som jag tänker ha på bordet ute i sommar. Jag har lite planer för våra utemöbler och får jag barnvakt några timmar så kommer det bli en stor skillnad på de trämöblerna. Och svar nej vit färg är inte inblandad i detta projekt, om det var någon som trodde det... ;)

Inga kommentarer: