13 april 2011

Återträff

Den här dagen har jag längtat väldigt mycket till, 13 april. Vi ska nämligen på första återträffen med föräldragruppen. Vi har inte setts sen vi fick barn så det ska bli jätteroligt att träffa alla och se varandras bebisar!! Det är en dum tid, kl 14 för då brukar Emilia alltid sova sin långa dagssömn. Så jag ska försöka få henne att sova helst någon timme vid halv 12 så hoppas vi att hon orkar med sig själv.

Annars har vi inte så mycket inplanerat idag. Jo jag ska förhoppningsvis boka tid i kyrkan för dopet. Skulle vara skönt att få det fixat. För sen när det är avklarat ska jag börja snegla lite på hur vår dopinbjudan ska se ut. Tänkte jag skulle pyssla ihop en egen men vi får se hur mycket tålamod jag har till det, jag är inte en pysseltjej, bara när jag ska hitta på något på jobbet med barnen då går det bra. Det är för smått och för pilligt jag tycker om att måla med stora penseln istället :)

Inga kommentarer: