11 april 2011

2 månader

Idag är vår lillskrutta exakt 2 månader!! Och jag har fortfarande väldigt svårt att förstå att hon är min och Olas dotter. Vi kommer vara med och följa hela hennes utveckling och se när hon växer upp. Det är oss hon kommer kalla "mamma" och "pappa". Det är oss hon kommer ropa efter när hon har slagit sig och behöver tröst.

Att få ett barn är så stort, det största du kan vara med om i livet och det betyder så mycket. För var dag som går känner jag mer och mer kärlek till vår lillskrutta och jag kommer göra allt för att hon ska få en trygg uppväxt med mycket kärlek. Hon ska kunna känna att vi båda står bakom henne och stöttar henne i sina beslut. Och jag hoppas att vi en dag i framtiden även blir bästa kompisar som delar sina funderingar i förtroende.


*Mamma tycker om dig Emilia*

Inga kommentarer: