4 april 2011

Jag vet inte vart gårdagen försvann... Det bara sa tjoff så var det kvällen och vi hade inte ätit någon mat. Kan det ha berott på att vi sov ganska länge allihopa, tror vi kom upp runt halv 12 och det säger ju ganska mycket om dagens längd sen. Isåfall kommer denna dag oxå bara säga tjoff då jag sitter och äter frukost nu. Jag och Emilia har haft några vakna timmar inatt, hon har inte varit ledsen utan ett tag låg hon i SIN säng och pratade med sin labanmobil och då väcker hon ju även mig. Men imorgon måste vi komma upp tidigare då jag ska till barnmorskan för efterkontroll efter förlossningen.

Igår var vi och fikade hos några grannar, Lina, ? och deras dotter Irma. Vi var 5 familjer där och allihopa hade barn så det var rätt många nya namn att lägga på minnet. Det var en familj som inte kunde komma vilket var extra tråkigt då de fick en liten tös i december månad, alltså nästan jämngammal med vår Emilia. Så vi är 6 familjer som bor här ute som är i samma ålder och med barn -vilket känns väldigt roligt att lära känna!!

Nu ska vi kicka igång dagen!!

Inga kommentarer: