24 april 2011

morgonstund

har guld i mun... Idag smög jag upp när jag hade ammat Emilia vid halv 9 tiden. Då fortsatte mina 2 godingar sova vidare en stund. Jag passade på och gjorde en blåbärspaj till fikat idag när Olas kusin med man kommer förbi. Sen gick jag ut i trädgården och trampade till jorden kring äppelträdet som vi planterade i fredags och småpysslade allmänt. Avslutade med att äta frukosten ute i solen!! Det var guld värt att få en morron bara för sig själv och kunna gå runt utan någon stress.

Sen jag blev mamma har jag blivit väldigt effektiv med min tid. Det är väldigt sällan som jag sitter och bara "är". Det är alltid något som jag måste ordna och sover Emilia då gäller det att hinna med så mycket som möjligt. Fler som känner igen sig??!

Idag kommer det bli en kanondag med sommarvärme!

Inga kommentarer: