18 april 2011

dopförberedelser

Undra om det var vår skräck att Emilia skulle bli förkyld som gjorde att hon inte har sovit så bra under helgen. För nu har hon sovit i 3 timmar utan att det har rört sig i vagnen men så har hon inte lika mycket kläder, filtar på sig heller. Men det är ju såååå svårt att veta!

Idag när Ola kommer hem ska vi sätta oss ner och skissa på hur inbjudningarna ska se ut till dopet.
- Kyrkan är bokad.
- Prästen ordnad.
- Lokal efteråt fixad.
- Sångerska bokad.
De stora sakerna är redan bokade så nu måste vi få iväg inbjudningarna oxå! Men jag har en grundidé hur korten ska se ut, så förhoppningsvis kommer det inte dröja alltför länge innan vi kan skicka iväg dom...

Nu sitter jag med min laptop i knät ute på en filt och njuter av solen. Idag har det varit otroligt varmt och jag har invigt min limegröna solstol! Nu är det inga fel att vara mammaledig -underbart!!

Inga kommentarer: